Tko je završio učenje, završio je i rasti.
Poštovani,
Svjedoci smo da postoji veliki broj onih koji smatraju da nakon završetka određene škole više nikada neće morati učiti ili obučavati se za rad.
Ali, mi živimo u vremenu kada se granice znanja svakodnevno proširuju, dok postojeća znanja sve brže i više zastarijevaju, pa bi takvo mišljenje moglo da dovede do marginalizacije u društvenoj stratifikaciji. Zato se u današnje vrijeme sve češće čuje termin cjeloživotno učenje i to, ne samo u zemljama Evropske unije, već i u našoj zemlji.
Cjeloživotno učenje promovira stalni pristup učenju i obrazovanju radi sticanja novih i obnavljanja već stečenih znanja i vještina, potrebnih za sudjelovanje u radu i konkurentnosti na tržištu rada.
Europska unija je još 2006. godine definirala osam ključnih kompetencija koncepta cjeloživotnog učenja:
– komunikacija na maternjem jeziku,
– komunikacija na stranim jezicima,
– matematičke kompetencije i osnove znanosti i tehnologije,
– digitalne kompetencije,
– naučiti učiti,
– društvene i građanske kompetencije,
– smisao za inicijativu i poduzetništvo,
– kulturna osviještenost i izražavanje u području kulture.
Stoga se i naš Tim eminentnih sveučilišnih/univerzitetskih profesora Bosne i Hercegovine, magistara i doktora nauka iz polja ekonomije, prava, informatike i zdravstva želi priključiti naporima da se stalno usavršavaju kompetencije i znanja osoba s ciljem poboljšanja, kako njihove sopstvene konkurentnosti na tržištu rada, tako i konkurentnosti poduzeća u kojem oni rade.
Kontakt osoba : Amra Kraksner, telefon 030 509 751 ili 061 302 866, E-mail amra.kraksner@unvi.edu.ba.