U skladu sa Statutom Sveučilišta/Univerziteta “VITEZ” (Član 6.), te Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Sveučilišta/Univerziteta “VITEZ”, kao funkcionalna jedinica na Sveučilištu/Univerzitetu je Centar za kvalitet.
Temeljni zadatak Centra za kvalitet na Sveučilištu/Univerzitetu je da kao stručni i profesionalni organ podiže kvalitet studiranja kroz saradnju sa Rektoratom, Menadžmentom, Odborom za kvalitet, nastavnim i nenastavnim osobljem Sveučilišta/Univerziteta, a u skladu sa normativnim aktima i Strategijom osiguranja kvaliteta.
Upravljanje sistemom za kvalitet na Sveučilištu/Univerzitetu, provođenje strateškog planiranja i donošenje prijedloga o smjernicama i postupcima osiguranja i unapređenja kvaliteta. Predlaganje Rektoru i Senatu konkretnih projekata i aktivnosti, te poticanje inovacija i razvoja u svrhu osiguranja i razvoja kvaliteta. Nadziranje provedbe internih mehanizama za osiguranje i unapređenje kvaliteta na Sveučilištu/Univerzitetu. Poticanje i organizacija stalne rasprave o kvaliteti, širenje kulture i kvaliteta u akademskoj i neakademskoj javnosti. Definisanje standarda i kriterija kvalitetnog funkcionisanja Sveučilišta/Univerziteta, razvijanje postupaka vanjskog i unutrašnjeg vrednovanja, metoda istraživanja različitih aspekata kvaliteta obrazovanja, kao i različitih populacija (studenata, nastavnika, administrativnog osoblja, rukovoditelja i javnog mijenja). Provođenje analize i prikupljanje informacija o kvaliteti od svih korisnika sustava, istraživanje uzoraka nekvalitetnog, neefikasnog i predugog studiranja. Osiguravanje povratne informacije od studenata i usmjeravanje njihovih sugestija, prijedloga i kritika, neke su od najznačajnijih obaveza Centra za upravljanje kvalitetom.