Back

Institut je naučno-istraživačka organizacija u sastavu Sveučilišta/Univerziteta „VITEZ“ Vitez .

Institut obavlja naučno-istraživačku i konzultantsku djelatnost.  U sastavu Instituta nalazi se Centar za cjeloživotno učenje i Centar za razvoj poduzetništva.

Institut i njegovi Centri su tržišno orijentirani i nastoje odgovoriti svim zahtjevima sljedećim segmentima:

  • Osnovna i primijenjena istraživanja
  • Savjetodavne i konzultantske usluge
  • Organizacije seminara i radionica
  • Organizacije konferencija, okruglih stolova ..

Sve navedene aktivnosti odnose se na sve četiri oblasti koje su pokrivene Fakultetima članicama Sveučilišta/Univerziteta „VITEZ“ : ekonomija, zdravstvo, pravo i informatika.

VIZIJA

Biti   znanstvena instituciju čiji će  rezultati istraživanja koristiti razvoju gospodarstva i društva Bosne i Hercegovine.

MISIJA

Pružajući stručnu pomoć gospodarskim subjektima i javnom sektoru putem istraživanja, projektiranja i konzaltinga iz oblasti ekonomije, prava, informatike i zdravstvenih studija doprinositi unapređenju njihove djelatnosti, efikasnom ostvarenju poslovnih ciljeva i stabilnom razvoju, kao osnovi za izgrađivanje suvremenog demokratskog društva  i uspješnog tržišnog gospodarstva.

NAŠE PREDNOSTI

Prednosti Instituta Sveučilišta/Univerziteta „VITEZ“ se temelje na velikom iskustvo preko 120 profesora i asistenata od kojih se formiraju timovi prema potrebama poduzeća.

Institut obavlja  naučno-istraživačku djelatnost, kao i druge djelatnosti utvrđene ovim Pravilnikom iz oblasti ekonomije, prava, informatike i zdravstvene njege,  i to:

 
1. Oblast ekonomija
  • Izrada strategije regionalnog i lokalnog ekonomskog razvoja;
  • Izrada projekata prekogranične saradnje i regionalnog povezivanja;
  • Istraživanje tržišta i mogućnosti poboljšanja marketinške pozicije i nastupa na tržištu;
  • Istraživanje zadovoljstva korisnika/kupaca;
  • Analiza internog i eksternog poslovnog okruženja;
  • Izrada biznis planova i fisibility studija kompanija;
  • Unapređenje upravljanja i korporativnih strategija kompanija;
  • Izrada programa restrukturiranja kompanija;
  • Izrada programa inovacija proizvoda/usluga i proizvodnog/uslužnog procesa;
  • Projektovanje organizacije i procesa u privatnom i javnom sektoru;
  • Poboljšanje sistema upravljanja ljudskim resursima;
  • Uvođenje ISO standarda u kompanije, javne službe  i organe uprave;
  • Participicija u uvođenju Halal standarda u poslovni sektor;
  • Pružanje konsalting usluga privatnom i javnom sektoru.
  • Pružanje konsalting usluga iz oblasti proizvodnje, poduzetništva, trgovine, bankarstva, finansija, osiguranja, računovodstva, turizma, javne uprave, itd.

2. Oblast pravo

  • Racionalizacija zakonodavnog postupka i postupka izrade podzakonskih akata
  • Uređivanje organizacije i izrada nacrta normativnih akata javnih službi i javnih preduzeća
  • Organizacija i normativno uređivanje kantonalne uprave i lokalne samouprave
  • Organizacija i djelovanje inspekcijskih organa
  • Pravna pomoć u osnivanju  i registraciji firmi, agencija i nevladinih organizacija
  • Izrada etičkih kodeksa privrednih subjekata
  • Upravljanje pravnim poslovanjem privrednih subjekata
  • Pravna pomoć u arbitražama i drugim alternativnim načinima rješavanja sporova u BiH.
  • Pružanje konsultantskih usluga iz svih oblasti prava.

3. Oblast informatika

  • Izrada uporedne analize mogućnosti i optimalnog izbora informacionih tehnologija i opreme (predhodna analiiza, PA)
  • Izrada studije izvodljivosti tehničkih sistema koji koriste informacione tehnologije i opremu (studije izvodljivosti izgradnje/nadgradnje)
  • Izrada idejnog projekta informacionih sistema
  • Izrada glavnih projekata informacionih sistema
  • Izrada izvođačkih projekata informacionih sistema
  • Implementacija, ispitivanje i puštanje u rad informacionih sistema
  • Integracija složenih tehničkih sistema koji koriste više informacionih podsistema
  • Nadzor nad realizacijom  informacionih sistema
  • Tehničke ekspertize u domenu primjene informacionih tehnologija
  • Tehnički konsalting u domenu primjene informacionih tehnologija
  • Projektovanje i izrada savremenih WEB 2.0 poslovih aplikacija (e-trgovina, e-bankarstvo, e-uprava itd).

4. Oblast zdravstvenih studija

  • Istraživanje zdravstvenih potreba za određene populacione skupine i ranjive grupe (djeca, lica sa posebnim potrebama, starija lica, marginalizirane skupine, stradalnici rata…)
  • Istraživanje higijene ishrane i okoliša
  • Istraživanje riziko-faktora zdravlja
  • Istraživanje tržišta zdravstvenih usluga
  • Istraživanje ekonomike zdravstva
  • Istraživanje funkcionisanja sistema primarne zdravstvene zaštite/obiteljske medicine
  • Projektovanje organizacije zdravstvenih ustanova
  • Projektovanje organizacije centara za unapređenje zdravlja (fitness centri i sl)
  • Programiranje zdravstvene zaštite određenih populacionih grupa (mjere zdravstvene zaštite…)
  • Izrada programa zdravstvenog odgoja
  • Konsultatske usluge u oblastima marketinga, ekonomike, organizacije i menadžmenta u zdravstvu.

 

MENADŽMENT I SARADNICI INSTITUTA:

Dipl. ing. Amra Kraksner,  voditeljica Instituta;

Saradnici Instituta su svi zaposleni profesori i asistenti Sveučilišta/Univerziteta „Vitez“, kao što su:

  1. Amra Macić-Džanković , vd. Rektor Sveučilišta/Univerziteta „VITEZ“
  2. Mirko Puljić, redovni profesor
  3. Ibrahim Obhodžaš , dekan Fakulteta informacionih tehnologija
  4. Jamila Jaganjac, vanredovni profesor, dekanica Fakulteta poslovne ekonomije
  5. Goran Šimić, vanredovni profesor, dekan Pravnog fakulteta
  6. Lejla Čalkić , redovni profesor dekanica Fakulteta zdravstvenih studija

Saradnik Instituta možete postati i Vi, potrebno je da nam pošaljete popunjenu aplikaciju na E-mail : amra.kraksner@unvi.edu.ba.