Institut je naučno-istraživačka organizacija u sastavu Sveučilišta/Univerziteta „VITEZ“ Vitez .
Institut obavlja naučno-istraživačku i konzultantsku djelatnost. U sastavu Instituta nalazi se Centar za cjeloživotno učenje i Centar za razvoj poduzetništva.
Institut i njegovi Centri su tržišno orijentirani i nastoje odgovoriti svim zahtjevima sljedećim segmentima:
- Osnovna i primijenjena istraživanja
- Savjetodavne i konzultantske usluge
- Organizacije seminara i radionica
- Organizacije konferencija, okruglih stolova ..
Sve navedene aktivnosti odnose se na sve četiri oblasti koje su pokrivene Fakultetima članicama Sveučilišta/Univerziteta „VITEZ“ : ekonomija, zdravstvo, pravo i informatika.
VIZIJA
Biti znanstvena instituciju čiji će rezultati istraživanja koristiti razvoju gospodarstva i društva Bosne i Hercegovine.
MISIJA
Pružajući stručnu pomoć gospodarskim subjektima i javnom sektoru putem istraživanja, projektiranja i konzaltinga iz oblasti ekonomije, prava, informatike i zdravstvenih studija doprinositi unapređenju njihove djelatnosti, efikasnom ostvarenju poslovnih ciljeva i stabilnom razvoju, kao osnovi za izgrađivanje suvremenog demokratskog društva i uspješnog tržišnog gospodarstva.
NAŠE PREDNOSTI
Prednosti Instituta Sveučilišta/Univerziteta „VITEZ“ se temelje na velikom iskustvo preko 120 profesora i asistenata od kojih se formiraju timovi prema potrebama poduzeća.
Institut obavlja naučno-istraživačku djelatnost, kao i druge djelatnosti utvrđene ovim Pravilnikom iz oblasti ekonomije, prava, informatike i zdravstvene njege, i to:
- Izrada strategije regionalnog i lokalnog ekonomskog razvoja;
- Izrada projekata prekogranične saradnje i regionalnog povezivanja;
- Istraživanje tržišta i mogućnosti poboljšanja marketinške pozicije i nastupa na tržištu;
- Istraživanje zadovoljstva korisnika/kupaca;
- Analiza internog i eksternog poslovnog okruženja;
- Izrada biznis planova i fisibility studija kompanija;
- Unapređenje upravljanja i korporativnih strategija kompanija;
- Izrada programa restrukturiranja kompanija;
- Izrada programa inovacija proizvoda/usluga i proizvodnog/uslužnog procesa;
- Projektovanje organizacije i procesa u privatnom i javnom sektoru;
- Poboljšanje sistema upravljanja ljudskim resursima;
- Uvođenje ISO standarda u kompanije, javne službe i organe uprave;
- Participicija u uvođenju Halal standarda u poslovni sektor;
- Pružanje konsalting usluga privatnom i javnom sektoru.
- Pružanje konsalting usluga iz oblasti proizvodnje, poduzetništva, trgovine, bankarstva, finansija, osiguranja, računovodstva, turizma, javne uprave, itd.
2. Oblast pravo
- Racionalizacija zakonodavnog postupka i postupka izrade podzakonskih akata
- Uređivanje organizacije i izrada nacrta normativnih akata javnih službi i javnih preduzeća
- Organizacija i normativno uređivanje kantonalne uprave i lokalne samouprave
- Organizacija i djelovanje inspekcijskih organa
- Pravna pomoć u osnivanju i registraciji firmi, agencija i nevladinih organizacija
- Izrada etičkih kodeksa privrednih subjekata
- Upravljanje pravnim poslovanjem privrednih subjekata
- Pravna pomoć u arbitražama i drugim alternativnim načinima rješavanja sporova u BiH.
- Pružanje konsultantskih usluga iz svih oblasti prava.
3. Oblast informatika
- Izrada uporedne analize mogućnosti i optimalnog izbora informacionih tehnologija i opreme (predhodna analiiza, PA)
- Izrada studije izvodljivosti tehničkih sistema koji koriste informacione tehnologije i opremu (studije izvodljivosti izgradnje/nadgradnje)
- Izrada idejnog projekta informacionih sistema
- Izrada glavnih projekata informacionih sistema
- Izrada izvođačkih projekata informacionih sistema
- Implementacija, ispitivanje i puštanje u rad informacionih sistema
- Integracija složenih tehničkih sistema koji koriste više informacionih podsistema
- Nadzor nad realizacijom informacionih sistema
- Tehničke ekspertize u domenu primjene informacionih tehnologija
- Tehnički konsalting u domenu primjene informacionih tehnologija
- Projektovanje i izrada savremenih WEB 2.0 poslovih aplikacija (e-trgovina, e-bankarstvo, e-uprava itd).
4. Oblast zdravstvenih studija
- Istraživanje zdravstvenih potreba za određene populacione skupine i ranjive grupe (djeca, lica sa posebnim potrebama, starija lica, marginalizirane skupine, stradalnici rata…)
- Istraživanje higijene ishrane i okoliša
- Istraživanje riziko-faktora zdravlja
- Istraživanje tržišta zdravstvenih usluga
- Istraživanje ekonomike zdravstva
- Istraživanje funkcionisanja sistema primarne zdravstvene zaštite/obiteljske medicine
- Projektovanje organizacije zdravstvenih ustanova
- Projektovanje organizacije centara za unapređenje zdravlja (fitness centri i sl)
- Programiranje zdravstvene zaštite određenih populacionih grupa (mjere zdravstvene zaštite…)
- Izrada programa zdravstvenog odgoja
- Konsultatske usluge u oblastima marketinga, ekonomike, organizacije i menadžmenta u zdravstvu.
MENADŽMENT I SARADNICI INSTITUTA:
Dipl. ing. Amra Kraksner, voditeljica Instituta;
- Telefon: 030 509 751
- Fax: 030 509 759
- E-mail: amra.kraksner@unvi.edu.ba
Saradnici Instituta su svi zaposleni profesori i asistenti Sveučilišta/Univerziteta „Vitez“, kao što su:
- Amra Macić-Džanković , vd. Rektor Sveučilišta/Univerziteta „VITEZ“
- Mirko Puljić, redovni profesor
- Ibrahim Obhodžaš , dekan Fakulteta informacionih tehnologija
- Jamila Jaganjac, vanredovni profesor, dekanica Fakulteta poslovne ekonomije
- Goran Šimić, vanredovni profesor, dekan Pravnog fakulteta
- Lejla Čalkić , redovni profesor dekanica Fakulteta zdravstvenih studija
Saradnik Instituta možete postati i Vi, potrebno je da nam pošaljete popunjenu aplikaciju na E-mail : amra.kraksner@unvi.edu.ba.